Vårvrål.

Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhl! Inte på ett dåligt sätt yl, utan på ett bra sätt yl! Yl för att det har varit en sjukt bra dag idag. Yl för att mentalvårdstenten jag skrev imorse kom att bli en av de bästa tenterna jag nånsin skrivit. Och yl för att det varit sjukt varmt idag! Och yl för att jag fick alla vardagsrumsfönster tvättade och nya gardiner strukna och upphängda! Och massor yl för att jag börjat sommarfixa på balkongen! Och, sist men inte minst: superyl för en superskön supervinyasa flow-klass ikväll! Kråkan satt som ett smäck! Pang!

Annars vet du ju att jag har galet mycket i mitt liv dessa dagar. Men jag har kört igång nästsista praktikveckan på sjukhuset nu, och då är det banne mig inte mycket kvar! Och du, valborg kommer ju emot! Jag ska ha stort kalas hemma hos mig. Hoppas på fullt hus i dagarna två. Ska bli så roligt!!! Kanske du vill komma? Det får du.

Det är bra nu! Puss.

Lämna en kommentar